träningsbloggandet fortsätter

fast jag tror att jag måste döpa om det.
kan det verkligen räknas som träning om man bara rör på sig lite mer än vanligt?
näväl, har idag gått två varv runt munken. först ett på morgonen med lina och hellan, sen ett själv på kvällen.

bra där my!
måste peppa mig själv här lite.

vi skulle även steka på stranden idag var det tänkt. men när vi låg där drog de stora svarta molnen in över staden och det var bara att packa ihop och ge sig av. tråkigt! det var inte som igår när vi stekte upp oss ordentligt och hellan glänste av hawaiian tropic oljan. men jag bjuder inte på den bilden för hon gillar inte när jag lägger upp hemska bilder på henne. så den behåller jag för mig själv och tittar på ibland när jag behöver få mig ett gott skratt :)

i övrigt går inte livet så bra. har skoskav, hittar inga fina jeansshorts och är framförallt bankrutt. men om en vecka bär det av mot hultsfred och då försvinner väl lite av de där sorgerna och besvären. hoppas jag. eller ja det kommer de ju göra. så är det bara.

nu ska jag sova. för jag är väääldigt trött. imorgon hägrar jobb. skönttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback