roligt när man är trött

kunde inte sova så jag fortsatte med projektet städa-mys-rum-medan-man-fortfarande-kan-gå-på-golvet.
då hände tre roliga saker; (tycker jag eftersom jag är övertrött)

mamma är på väg in till sitt sovrum och möter pappa i dörren. pappa går mot ytterdörren då mamma i tron om att pappa går i sömnen säger med skarp röst "nej vad gör du nu, nu är du vid ytterdörren det vet du va" pappa skrattar och så fort mamma vänder sig om börjar han låtsas gå i sömnen med armarna utsträckta framför sig och himlar med ögonen.

sedan mitt i allt städandet hittar jag en adressbok jag fick i födelsedagspresent för hundra år sedan. typ när man hade kalas på mc donald's liksom. på baksidan står det nån typ av horoskop. som klippt och skuret för ett barn.



sedan när jag sätter mig vid datorn så ska jag sätta i mina hörlurar då jag gör det briljanta och stoppar in sladden i örat istället för i datorn.

jag kanske är lite trött ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback