loukomades, after sun och promenad

väl hemma efter grekland och alla loukomades, tzatziki, tiramisu, vitt bröd, pommes och morotskaka kände jag att det var dags för en promenad. sagt och gjort, klockan åtta befann jag mig vid munksjöns spets och gick varvet runt i ösregnet. fan vad tråkigt det här vädret är! här kommer man hem från en kanonvecka i grekland och möts av regn och grå himmel. bläää.
men men. jag är i alla fall lite solbränd eller snarare röd. måste smörja mig med after sun med cooling effekt. haha. tänkte nu ta tag i mitt liv och göra lite nytta. ska börja lite lätt med att städa mitt rum och uträtta några ärenden. funderar även på att ta en sväng till bikbok för att inhandla en otroligt fin paljettskapelse jag såg där för ett tag sedan. om den finns kvar vill säga. semesterbilder kommer senare, när jag orkat ta tag i det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vitt bröd = tidig död!!! /skipper

2009-06-18 @ 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback