leaving on a jetplane

undra om vi ska flyga airbus? man får ju verkligen hoppas att det inte är det eller ett såntdär dashplan som pajjade hela tiden för ett tag sedan. nä men nu ska vi vara positiva. jag lämnar landet på torsdag. lämnar jönköping för rekreationsort. men jag kommer tillbaka lika snabbt igen. en vecka tänker jag befinna mig i grekland sen får det vara nog. gulligt litet hotell vi ska bo på va? :)


bild: apollo.se


i övrigt är jag superförkyld. har inte promenerat med min promenadvän på länge. kanske imorgon. om jag blir bättre och han har tid. vi får väl se. borde även ta tag i vissa saker men det får ju helt enkelt bli en annan gång. först iväg och vila upp sig lite. det kan behövas. för sedan blir det åka av. midsommar, hultsfred och sedan jobb hela sommaren efter det. roligt värre. men man ska inte klaga. finns folk som varken har råd med festivaler eller semester för att de inte har jobb. jag har ju det ändå. nä jag har nog ingen rätt att klaga helt enkelt.

nu ska jag fortsätta packa. snart klar typ. tar med joggingskorna. anna är ju lite hurtig ändå.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

ha de så kul i grekland...ta inte sönder någon toalett denna gången bara ;p puss

2009-06-02 @ 18:49:37
Postat av: Anonym

thank you. sup inte bort alla era hjärnceller i bulgarien nu ;)

2009-06-02 @ 22:51:32
Postat av: Marcela & Mikaela

Hej jag har en fråga för att du verkar vara erfaren inom bloggvärlden:D min fråga är hur gör man för att tjäna pengar men bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback