jag fjällar redan och är dunderförkyld

men vad kan stoppa mig nu?
nästan ingenting.

tyvärr måste jag meddela att jag ändå lämnar landet på torsdag. lämnar jönköping för borås redan ikväll för att sova en natt hos min reskompis. sedan bär det av mot grekland och tzatziki och vitlöksbröd och inte coca cola. har ju på något vänster lovat/slagit vad med helen om att inte dricka cola. vatten var det ja! ja ehm vi får väl se hur det går med detta. men jag ska nog bannemig inte dricka cola bara för att hon inte ska få rätt. haha. så enligt helen då så kommer jag att vara inte bara brun utan också smal när jag kommer hem. vi får väl se helt enkelt.

nu ska jag klä på mig och sedan är jag nog redo för avfärd faktiskt.
kanske borde väga väskan också?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

braaaaaaaaaaaaaaa myran!!!

2009-06-03 @ 16:00:31
Postat av: Anonym

fast det där vitlöksbrödet då förresten???? räknas inte det eller?

2009-06-03 @ 16:01:35
Postat av: Anonym

man måste väl få unna sig något när man är på semester?! det tycker jag nog ändå! ;)

2009-06-03 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback