hur rolig är jag egentligen?

jag satt och läste massa gamla inlägg i bloggen nu. jag är ju jävligt rolig. iaf tycker jag själv det. men det är ju sån jag är. jag kör en stå upp rutin för mig själv tills jag dör av skratt. förmodligen ingen annan som skullle skrattat åt det. men jag gör ju det och det betyder ju även att jag kommer leva längre då ett skratt tydligen förlänger livet. bra där!

anledningen till att jag letade bland gamla inlägg var för att jag skulle hitta det inlägget som hellan skrev då hon kapade min blogg. mest för att ha som försvar då jag anser att det är jämnt nu då jag kapade hennes facebook idag. hahahha. återigen väldigt rolig. mohahahahaha.
kanske dags att sova?!

http://mywesterlund.blogg.se/2009/january/hehehehe.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback