dåååligt av mig, jag vet

väldigt dåligt här på sista tiden.
men det var ju midsommar, och det blev ju både matkoma och alkoholkoma. nästan.
men det var skoj! skoj så in i faktiskt. väldigt trevligt sällskap, var lite osäker på hur detta skulle sluta men det blev riktigt roligt faktiskt. cred till hellan som lånade ut gräsmatta och kök och toalett. även om den sistnämna blev lite krigsskadad. cred till kocken. kocken är full! och så var det ju massa andra som grejade och härjade för att det skulle bli roligt men orka räkna upp. roligt var det hur som helst! framförallt är det ju väldigt trevligt med lite nya eller mindre välkända ansikten. mm det gillar vi.

lördagen är det stort frågetecken i min värld. tv4 komedi sände c/o segemyhr hela dagen och kvällen och natten typ så jag tittade på det när jag inte sov. men mest sov jag. skönt!

upp med tuppen idag för att jobba. not so nice. givetvis flyter hela dan på ganska smidigt tills vi ska stänga. då krånglar det. men men. bara att le och va glad och göra det bästa man kan. mer går ju inte ändå.

kom för en liten stund sedan hem från en promenad runt munken. jag nämner inga namn men igår ringde någon och taggade för promenad. idag var promenad inställd för att denna någon var otroligt skör och kunde dö om han reste på sig. självförvållat gissar jag? alkohol? va?! neeeedå. haha.
istället tog syster, numera även kallad träningshitler, tag i mig och drog med mig och fia runt munksjön. väldigt bra för oss! imorgon taggar vi tydligen axamo och hantlar?! jag tror jag skippar hantlarna. har ju inga ändå liksom.

måste sova nu. ska faktiskt klippa mig imorgon. det blir skönt om något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback