både kropp och blogg bantar

jag uppdaterar inte så regelbundet längre. men det är mest för att jag har varit alldeles för upptagen med att gå ut och gå i tid och otid med diverse personer. mest helen iofs. sen har jag även försökt jobba på min bränna. men det verkar var hopplöst. hela jag är ett hopplöst fall. i alla fall vad gäller att lägga om kosten. det är iaf vad helen påstår. men det är ju så gott med hamburgare! haha. nåväl. minskar sakta men säkert. det är väl bättre än inget tycker jag. har åtminstone varit så duktig att jag gått runt munken en gång per dag och sedan gått en kvällspromenad om jag orkat med.
sen att jag igår hällde i mig en massa alkohol är väl inte världens bästa. men jag hade roligt iaf så det spelar ingen roll. man måste ju få leva lite.
imorgon blir det morgonpromenad och sedan vätterstranden. i helgen får vi se vad som händer. det verkar som om det blir lite drinkar med jossan och gurra på fredag. det är ju trevligt. speciellt om det är bra väder så att man kan sitta ute!

nu ska jag faktiskt sova. är lite trött fortfarande. trots att jag sovit hela dan. sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback