åååh hultsfred kom till mig nu

idag hade jag så lite att göra så jag var ute och gick i en timma på morgonen. mest eftersom jag ansåg mig ha tid till det. och för att min promenadvän aldrig har tid till det längre och för att han är otroligt otacksam när jag hjälper honom. låter som att jag är skitförbannad nu men det är jag inte. ville bara skriva det här om utifall att han nu läser detta. haha.
mitt rum ser fortfarande ut som kriget men alltså det är ju snart dags att packa väskan för hultsfred så ja det kan väl egentligen lika gärna ligga framme tills dess?!
laddade för hultsfred med kattis igår. kan man säga. tog en fika med nella och pratade ännu lite mer hultsfredsplaner. har ju även laddat tidigare denna våren och sommaren med att inte duscha på en vecka och dricka ljummen öl. jag tror att jag är redo! jag vill ha hultsfred nu!
men först midsommar. det blir fest.

om man skullle ta och städa ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback