åååh ååh vilken härlig dag

guuud vad jag har blivit duktig.
promenad runt munksjön klockan nio.
sen frukost i solen på hellans trappa. hälsofrukost! mycket viktigt.
sen ner till vätterstranden för att möta upp sara och patte. sola sola brun brun brun.
eller röd är väl mer färgen i år hoppas jag?
god sallad från prima till lunch för att sedan efter ännu lite mer stek på stranden avsluta dagen med en shoppingrunda på a6.
mycket härlig dag vill jag lova.

nu ska jag äntligen ta tag i det här med att städa mitt rum.
sedan blir det kanske en promenad på axamo med syster, om någon först kan smörja min rödbrända kropp med lite kylbalsam.



röd! jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har precis duschat, det sveeeeeeeed

2009-06-23 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback