löpning, jobb, öl

mycket öl för min del nu känner jag.
men jag var ute och sprang imorse så jag kände att jag kunde unna mig det.
en löprunda på 4.7 km innan jobbet. inte fel det.
var även tvungen att meddela helen detta så att hon kunde ge mig lite cred. ingen annan som gör det ju! :'( haha.
förövrigt så vill jag att helen skaffar en blogg nu(!) så att jag kan hålla koll på henne då vi jobbar helt olika tider och annars inte ens bor i samma stad. jag tror att denna framtida blogg skulle bli otroligt rolig med citat som kommer att chocka världen. mitt favvocitat från helen är fortfarande "vi låser in dem och sväljer nyckeln" alternativt kunde det vara "kasta bort nyckeln" också men det var iaf så vi resonerade om killar innan hon träffade sin man. sjukt roligt.

nu ska jag faktiskt sova. jobba imorgon. tur att det bara blev någon enstaka öl. börjar ju ändå kl tio. missade harper's island också. himla skit. sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogg, jag??????????? ha ha ha ha kommer aldrig hända

2009-07-20 @ 20:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback