känsliga läsare varnas (helen)



igår mutade jag kattis att komma hit och klippa mig. behövde klippa upp mitt hår lite som hade växt och föll platt. bakade en morotskaka och en kladdkaka. och för första gången i mitt liv lyckades jag med bakandet. helt gudomligt blev det! mums! det hela blev mycket lyckat då jag helt plötsligt fick ny volym och sedan även fick visa mina egna färdigheter inom frisöryrket. hrm nåja, har väl kanske egentligen ingen talang för det där men kattis blev nöjd så nu är även hennes hår lite uppklippt. ja jag säger då det. man vet aldrig vad som händer när vi är igång.

i övrigt gillar jag inte min våg. den är sådär superhögteknologisk så att den kan mäta kroppsvätska och fettprocent också. inte bara vikt alltså. som om inte det var deprimerande nog! när man iaf ställer sig på vågen så mäter den av allting och sen indikeras även om man är smal eller tjock. i mitt fall är det alltid den lilla runda gubben som ser ut som en boll som blinkar frenetiskt. kul! förstår inte varför?! jag tror att det är vågen som jävlas med mig. den lilla runda gubben blinkade ju för sju kilo sedan också. och dessutom så vägrar min våg låta mig gå ner mer än några gram per vecka. sjukt irriterande. jaja.

bäst att jag hoppar in i duschen så jag inte kommer för sent till jobbet. det kommer att bli en underbar dag idag! hoppas ni får det också!

Kommentarer
Postat av: skipper

ne men jag har också hört att man går ner i vikt av morotskaka och kladdkaka.

2009-07-31 @ 11:51:21
Postat av: Anonym

... så det är ju JÄTTE konstigt att du inte går ner nått

2009-07-31 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback