ocker är vad det är



det är ju skandal. skolan tvingar oss att komma hem nästa helg. vad är det för sätt? vi ska berätta hur det går på praktiken och så ska de kolla så att alla mår bra och ingen lider psykiskt eller nåt sånt, tror jag. men vad fasen. alla är ju vuxna nu, kan man inte säga ifrån då om man inte trivs på sin praktikplats. jag menar det är ju ändå bara praktik vi snackar om. trivs man inte vill man kanske ändå inte jobba där i framtiden och vad gör det då om man sagt att man inte trivs?!
så nu bara för detta får jag betala 1000:- spänn för att vara hemma i jönköping mellan fredag kväll/natt och söndag eftermiddag. det är ju helt sjukt. det är ju inte direkt så att man badar i pengar som joakim von anka när man pluggar. tack för den televerket. blääää. jaja. det är ju fantastisk tur att jag har föräldrar som är villiga att ställa upp iaf. nåväl.
nu ska jag lugna ner mina franska nerver lite och sen somna tänkte jag. biljetterna är beställdra och jönköping intas om en vecka. se upp!

Kommentarer
Postat av: anna

fast det måste ju vara värt det - eftersom du äntligen får träffa lilla mig :) Då räcker ju inte ens 1000 spänn! syns på lördag puss

2009-01-10 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback