nytt år nya möjligheter äh va fan

jag orkar inte med sånt skit. jag sitter här och tittar på den där förbaskade filmen galen i kärlek. hurra! kul att bara ha ettan, tvåan och fyran kände jag då. jag vågar ju absolut inte titta på mothman när jag sitter här ensam iaf. det lät precis som någon ryckte i dörren så jag slängde mig ner i soffan och kikade upp bakom ryggstödet. haha tönt.

idag har jag lämnat av alla barnen (läs jossan och kattis) på stationen. emma lämnade oss i fredags och lolo är ju iofs kvar i stockholm fast i sin lägenhet. usch det är lite ensamt att sitta här själv i denna lägenheten alltså men jag vet ju å andra sidan inte vad jag skulle göra i jönnet heller. (jag kan iofs inte åka hem heller pga olika anledningar, oops.) tittade på burn after reading innan och det blir nog att jag myser ner mig i sängen med en till film snart. det är mitt liv nuförtiden. film och sova. kul va haha.

nyår och hela ledigheten har iaf varit väldigt rolig. det är alltid skoj att hänga med bästapolarna. först julhelgen hemma i jönköping med utgång på juldan som var allt annat än lugn och sen utgång helgen efter igen med jossan, alex o de gamla grabbarna från förr, kändes precis som att gå på gymnasiet igen :) sen upp hit och fira nyår och utgång på debaser. kattis och jag trivs där så då går vi dit. jossan kom dit när vi var där på lördagen. kattis är ju inte i stockholm så ofta så då kan man lika gära spendera hela helgen på debaser haha. jossan visade sig kunna mer om musik än oss, iaf den musiken som spelades där i lördags. vem visste det innan? det enda jag visste var att jag lyssnade på ebba grön för första gången hemma hos jossan. haha.
vi hann med att göra lite annat smått och gott också. en del mindre uppskattat av andra och en del mer uppskattat. har även shoppat lite. jajemen, mycket ba shopping här nu. en diskhandduk! hmm ja roligare än så blev det inte. eller jo en rutig skjorta också men det är väl också allt.

nu ska jag gosa ner mig under täcket. tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: K.

Hittade du en rutig skjorta idag?! Eller har jag tappat bort några timmar av den här resan? Haha.. Jag är hemma och safe iaf. Det var en lååång färd hem..

2009-01-04 @ 23:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback