när katten är borta dansar råttan på bordet eller nåt i den stilen

japp så är det!
tittar på bobster på svt b och danny är gäst. haha jajemen det är jag och alla småtjejer som tittar nu. nä men jag tycker faktiskt att han är väldigt vacker. och då är jag seriös. meeen jag är ju inte den som är den så jag gör ju faktiskt mer än att bara sitta här och glo. jag tillverkar breakaway rekvisita. jajemen. ja fråga mig inte men så är det. gjorde precis den första. den blev inte jättesnygg men den funkar ju iaf. så nu hoppas jag på att nästa ska bli lite snyggare när jag har lärt min hur materialet fungerar.

ikväll blir det pizza eller kanske kebabrulle, jag har inte bestämt mig än. de gör en så nedrans god kebabrulle på stället här nere på hörnan. mums!
sen ska jag nog bara ligga i soffan och se på ettan, tvåan och fyran. hurra! haha.

känner på mig att det kommer att komma ett inlägg till innan natten är här. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback