märklig reaktion



jag trodde ju verkligen att pappa skulle skjuta huvudet av mig när jag kom hem idag, men han har inte sagt ett knyst. jättekonstigt. jag undrar om han försöker tiga bort det? mamma rynkade bara lite på näsan och frågade om det inte gjorde ont när hon såg mig. båda visste ju iofs om det eftersom mia hade (med tillåtelse) skvallrat för mamma och mamma hade sagt det till pappa. pappa hade sagt till mamma när hon sa det att den knipsar jag lätt ut inatt när hon sover. min pappa känner inte mig?! jag sover ju aldrig då jag inte jobbar. sen sa jag till pappa att hellan undrade vad han sa när han såg mig, då svarar han; vadå? jag har inte sett nåt. han är allt lite knäpp den där gamle gubben. men han hade lagat god middag till mig när jag kom hem iaf, mums! :)

hade lite att göra på "jobbet" idag också. var ute på en skola och filmade med marlene. alltså vilken tjej, hon har verkligen god hand med barn. medan jag riggade kamera och allt så underhöll hon dem och sen så förklarade hon verkligen så att de förstod hur de skulle prata för att man skulle höra vad de sa osv. skitbra verkligen. och när hon sa att de skulle vara tysta då var de minsann tysta. hur lätt är det egentligen att få tolv ungar i tolårsåldern att vara tysta när man ber dem? ungarna tyckte att det var kul idag iaf och vi tyckte att det var kul så det var ju bra. sen efter det var det ju bara att rejsa tillbaka till ur och börja logga och tanka in och sen sätta sig och redigera. sen tankade jag ut det på band och sen kom en av bossarna ner och sa att my nu tar jag över för annars missar du ditt tåg. där satt jag helt inne i mitt arbete och missade tiden lite. men jag hann till tåget som tur var. plus att det var lite försenat med. tur i oturen för mig kan man säga. det var inte alls jobbigt att sitta tre timmar på tåget för jag pratade i telefon med jossan aslänge. sen ringde nore från karibien. ja vissa har det bra. sen tittade jag på one tree hill och sen spånade jag på mitt projekt lite. och när jag satt där på tåget fick jag sån inspiration till bilder och material och mssa andra idéer så jag hoppas att jag kan presentera något vettigt imorgon. nu är jag dock helt slut. funderar på att kanske lägga mig framför tvn eftersom det finns en miljon kanaler här som inte finns i min lägenhet. ja det blir nog så. och sen somna in lite fint i soffan med kanske. skönt. imorgon är det skola som gäller. ska iaf bli roligt att träffa anna. hihi. på kvällen vet ni ju redan vad som gäller.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback