lördagen går i manifestationernas och filmens tecken

på onsdag börjar made in sweden. det ska jag se!
fast det var inte det jag skulle skriva egentligen. jag och den andra praktikanttjejen var ute och filmade idag ju. det var skoj. vet inte exakt hur bra det blev men det är väl inte meningen heller att man ska kunna precis allt och göra allt perfekt när man är praktikant. det är ju meningen att man ska lära sig under tidens gång. som tur är lär man ju av sina misstag.
sen åt vi lunch och tinade våra fötter och fingrar och snackade ett bra tag innan det var dags att ge sig av. trevligt att sitta och snacka med en ny människa. det är alltid trevligt.

nu ikväll har jag väl mest legat i soffan och degat. pratat en bra stund med annan i telefon också. på lördag ses vi och det var inte värt 1000 spänn anna, möjligen hundra :P haha okej nu ska jag faktiskt ta och lägga mig tillrätta i soffa och kanske somn in, eller nej förresten det ska jag inte alls göra för jag ska minsann se reprisen av "dom kallar oss artister" med hellacopters. tur där ja att det går i repris då jag missade det när det sändes.

tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback