låt oss dansa!

ja hörrni. nu ska jag snart gå och lägga mig. tidigt för en fredag? ja. men jag ska jobba imorgon. jag och en annan praktikant ska stå för ett inslag i ett av programmen så det ska vi spela in imorgon. det blir skoj! även om det är lördag. men jag känner ju ändå inte så många här uppe så jag är ju inte direkt uppbokad om man säger så. får ju ändå ta ut det i komp sen så det gör ju faktiskt ingenting. kul att få filma lite med. :)

i övrigt händer ju inte mest. har tittat på let's dance och ätit tacos med hellan ikväll. jag hade även tvättstugan ikväll så jag har sprungit mellan tvätten och tvn. sen till råga på allt pajade torktumlaren så nu hänger det handdukar och lakan över hela lägenheten. men det gör ju ingenting heller eftersom det inte finns någon här som kan störa sig på det.

dags att läsa lite bukowski och sen somna in.

puss å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback