jkpg se upp, för nu är jag laddad

på fredag åker jag hem till good old jönnet. så inför min hemfärd har jag städat hela lägenheten. den är så välstädad nu att till och med skräpkammaren är bebolig. det ni! ska bli spännande att se också hur mor och far tar min lilla nyhet. eller okej, jag är skitskraj. det kan bli så att jag får bo på gatan utan mat och tak över huvudet. men förhoppningsvis inte. vad ska mn göra. det som är gjort är gjort. hellre ångra det man gjort än det man inte gjorde eller vad de brukar säga. jajemen.
nu är et dags för mig att hoppa i säng. imorgon ska jag visa prov på mina skådespelartalanger. måste verkligen be till gudarna nu, för några sådana talanger har jag ju faktiskt inte. och då har jag redan skrivits in i tre manus den här veckan, alla för olika program. kanske blir ett karriärsbyte efter detta? nåväl. jag är iaf sjukt laddad inför lördag. festa med min bästa kattis hemma hos bella, förfest med guitar hero och sedan utgång. jag har nog bestämt outfit också; jag kallar den för "nice teacher goes rock n' roll bitch". hahhahaha. den innefattar ett par lacktights, ett par höga skinnboots med nitar, en kavaj och eventuellt en push-up bh om jag orkar. mm det kan bli spännande. eller så kan det bli katastrofalt. jag har ju nämligen inte provat den här kombon ihop innan. haha.

hopp i säng!



på lördag är det rock n roll som gäller. då blir det inte något sittande i soffan utan då ska minsann klackarna på och sen är det bara att rocka loss. visste ni att det faktiskt går bättre att spela guitar hero när man är iförd lacktights och högklackat? iaf för mig! jag ska rocka skiten ur kattis och bella på lördag. tack för att de har guitar hero och inte jag, men men. kul ska det bli!

Kommentarer
Postat av: hellan

hehehehehhehehe jag vill veta deras reaktion.. speciellt gunnars......

2009-01-15 @ 13:13:11
Postat av: Katrine

Du kan ju alltid bo hos mig min lilla snuttjulle ;) Jag är så jävla fett laddad för lördag och på lördag förmidda ska jag inhandla mig en ny outfit. Det är jag värd efter all dietskit haha..

2009-01-15 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback