imorgon smäller det. kattkiss kommer till mig!


jag laddar upp kvällen innan med att sitta med hörlurar på mig framför datorn och lyssna på go musik. tända ljus. en fönster öppet så att det är lite ruggigt och engelska(?) elle. bara för att jag tyckte den hade ett snyggt omslag. liksom kolla bara in typsnittet på new season. mmm me like. tänkte att jag ska lägga mig ner snart och kolla på ett avsnitt av weeds och somna in. imorgon bitti ska jag åka förbi rekvisitan och fixa en massa skit och sen ska jag åka till ur och sen är det förhoppningsvis lunch och sen efter det är klockan fem typ och då ska jag hämta upp kattis på stationen och sedan är det party taggen som gäller. skönt att jag har möte med ledningsgruppen på fredag morgon. mmmm me don't like. lite otajmat där. men vad ska man göra. har tagit ledigt halva fredagen med så jag kan gå på stan med karlsson efter mötet. sen är det faktiskt party hela helgen. och för att finansiera detta var jag tvungen att vara jättesöt mot min fader. jag sa att jag ville ha en chihuahua och han sa blankt nej. då sa jag istället att jag ville ha pengar till en flaska vin och så sa han direkt ja. haha. easy.

för övrigt så kan det bli najs att göra sig lite fin imorgon. jag har sett ut som ett freak alternativt en slusk hela veckan. titta och njut haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback