i'm a mess and it starts to show

sinnessjukt trött men är ändå inte sömnig. lustigt det där. härligt att sova en timma inatt och sedan skutta iväg i högklackat i snön, försöka få en taxichaufför att köra lite för snabbt för att hinna gå på möte. inte skoj alls faktiskt. ibland förstår jag inte vad jag tänker med. de tittade lite lustigt på mig på mötet. jag luktade nog av en härlig blandning av alkohol, svett och herr deo. men vad gör det? det var skoj igår. backyard var bra as usual och kattis fick prova på både wasabinötter och att bli lämnad av mig mitt i stockholm mitt i natten. nej men jag tror att man kan se det som en lyckad kväll. väldigt lyckad haha. skönt.

idag har det bara varit möte, lite jobb, mycket slappande och middag på jensens med kattis och helen. perfekt fredag kände jag där. imorgon får vi se vad som händer. men det lutar ju åt shopping och fest. well well, om jag dör efter helgen så har jag ju iaf haft skoj och jag dör som en fattig jävel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt?! Snarare alla fel en 20åring kan göra haha. Men vad sjutton. Man lever bara en gång. Rätt? Fel? Skaffa ett par träskor och leeeeev me're! :P Förresten, MGMT låten heter Kids :)

Postat av: Anonym

Att jag alltid ska behöva uppdatera dig haha. Vi åkte tunnelbana med halsduksparet och Babybabe. Minns du nu? Eller du kanske var för upptagen i ett bråk-som-egentligen-inte-fanns i telefon just då? Bobby Ewing..... Hahahaha

2009-02-03 @ 00:08:55
URL: http://katriine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback