förändring är bra för själen

så därför tänkte jag att det var dags för en ny header. dock var inte min kreativa sida på samma humör som jag men det får duga så länge. var lite trött på den gamla så att säga :)

jag måste sluta upp med det här gråtandet jag har lagt mig till med. tittade på sjukhuset innan. hur kan jag börja gråta när det ligger en kvinna och skriker av smärta och ut pluppar en slemmig liten bebis. helt sinnessjukt ju. sen till råga på allt såg jag filmen ps i love you. det var bara till att ta fram näsdukarna och gråta lite till. sen ringde jossan och tjötade så då skrattade jag igen. tur att det vänder fort.
jag funderar nu starkt på att hålla mig vaken tills hope & faith börjar. jag tycker verkligen att det är roligt. man får ju inte bara kräsen när man inte har så många kanaler. nu slötittar jag på året var 1959 på tvåan. haha vart ska detta sluta?
dags att sjappa. see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback