det står en brunbränd man i mitt kök och lagar mat

jajemen. nyss hemflugen från karibien. min alldeles egna mästerkock. haha okej riktigt så bra är det kanske inte. men det står en solbränd man i mitt kök och lagar carbonara. mums! jag begär inte mycket mer. får se om jag kan dressera honom så väl att han dammsuger och diskar också. bästa vore ju om han lärde sig tvätta med men jag tror att jag får ta den lilla biten. nåväl just nu har jag ju inte så mycket att klaga över så det är väl bäst att jag tar och dukar iaf. mucho bra ja!

bye.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha jag tror han gör allt för ett boende.. (: hälsa honom från mig. puss

2009-01-20 @ 12:25:15
Postat av: louise

som vi har längtat efter ett inlägg med den rubriken! och som vi andra fortfarande längtar efter att kunna säga "nähä? hos mig också!", haha. jag älskar att ni bor tillsammans för övrigt. om jag liksom inte varit tillräckligt tydlig med det...

2009-01-22 @ 23:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback