det har skapats historia i den här lägenheten

idag har det faktiskt det. snore har lärt sig att sortera tvätt. haha. ja det var ett fint litet moment vi hade där i köket när jag stod och diskade och han fick lägga ut allt på köksgolvet i olika högar. han fick sortera efter färg och grader. haha från början fattade han ingenting men tillslut började det ta sig. imorgon är det dags för stora tvättdagen så då får vi se hur det går.

helt plötsligt känns det inte så skrämmande ensamt i den här lägenheten längre. jag kan gå och sjunga och prata för mig själv och snore säger va? hela tiden eftersom han tror att jag pratar till honom. haha. det är ganska kul ändå att stå och borsta tänderna tillsammans och sedan slåss om vem som ska spotta först. helt sinnessjukt det här för nu när jag hörde allt i mitt huvud lät det som vi var gifta. det var ju lite olyckligt. som tur är är vi ju inte det. jag är hemskt ledsen lolo.

nu ligger jag iaf i min säng och ska sova. är sinnessjukt trött men som vanligt kommer jag inte i säng i god tid nog för att vara uppe med tuppen. men måste man så måste man och imorgon måste jag duscha. verkligen. såg mig själv på tv idag, det är då man märker att det är hög tid att tvätta håret. jadajada vilket snack. bäst att stänga ner och sova.

tjarå!

Kommentarer
Postat av: louise

a girl can still dream... no?

2009-01-22 @ 23:02:28
Postat av: Anonym

du får drömma precis hur mkt du vill faktiskt :)

2009-01-23 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback