cupcakes och kladdkaka



jag har för första gången i världshistorien lyckats med att baka. typ. kladdkakan blev jättegod. väldigt söt med ett hjärta på och allt. muffins visade sig vara lite svårare att ge sig på. inte direkt så att själva muffinsen inte blev god utan mer glasyren. jag och lolo hade inte vågat hugga in på dem när viktor kom hem så han blev först att provsmaka. han tyckte sådär. haha. okej jag kanske inte följde receptet helt. det borde jag ha gjort inser jag nu såhär i efterhand. nåväl. det ser ju väldigt fint och gulligt ut iaf när det står uppdukat sådär med fina servetter och mumsiga bakverk. jo men det artar sig här. jag kan nog bli en bra fru en vacker dag. ska bara lära mig att läsa recept först.

nu ska jag dock sova.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback