allt kan hända

ja när man är med hellan då kan allt hända. men man skrattar ju iaf. hon är störd hon.
det blev lite mat ikväll och körslaget. jag tror att jag är en sucker för reklamfinansierad tv. sorry. haha.

jossan skickade den här bilden till mig för ett tag sen. vi såg dem när vi var på stan i stockholm. sjukt snygga är de. jag sa till mamma att jag önskade mig dem. fast de små då såklart. de stora är nästan en halvmeter höga eller liknande och finns bara i limiterad edition. men de är sjukt coola. kosta boda är det iaf. tror att formgivaren heter åsa jungnselius med visst förbehåll för stavning av namnet.





nu ska jag se om jag har nån film att titta på. annars ska jag sova. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback