ajsing bajsing lille katt du får ont i magen

idag skulle jag egentligen ha gått på en jätteintressant föreläsning på ur. men när jag vaknade vid halv åtta så hade jag så sjukt ont i magen så jag bestämde mig för att sova en timme till. vaknade sedan vid nio och hade fortfarande ont. eftersom föreläsningen började halv tio bestämde jag mig för att hoppa över den. jag orkar ju inte sitta där och ha jätteont. nej tack. men nu har jag iaf pallrat mig upp och ska strax bege mig. jag är ju lite emot alvedon och ipren och sånt. gillar inte riktigt att ta det för ofta. men idag var jag tvungen.

igår möblerade jag även om här hemma. lolo hjälpte mig. så nu bor jag i sovrummet med alla mina grejer och vardagsrummet är endast ett vardagsrum. får se om det flyttar in nån där. det är väl sånt man märker antar jag.

dags att slänga på sig lite mascara då. bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback