ser jag ut som en heffaklump? herregud nej, den som har sagt det är verkligen ute och cyklar du ser ut som en söderhavsprinsessa.

eniros sms-tjänst kan vara världens roligaste. har man lite tråkigt en stund så kan man snabbt få sig ett gott skratt. fast det bästa svaret genom alla tider måste ändå kattis ha fått idag. sjukt kul. nåväl.
har pillat och fixat lite på jobbet idag, har fått lov att leka lite inslagsproducent, eller leka och leka, det ska minsann produceras på riktigt här. annars har jag väl inte varit mest produktiv i världen idag. har tankat in lite material, gjort lite research och kommit en timma sent för att jag hade så förbannat ont i magen när jag vaknade att jag svalde en alvedon och somnade igen. men som den goda elev jag är så var jag väldigt produktiv igår. var ute och filmade i princip hela dan. det var mycket skoj och träffade en ny person som var väldigt trevlig, hon är programledare för det programmet jag är med och gör nu nämligen.

nu ska jag försöka hålla mig vaken i ett par timmar till, vill väldigt gärna se den nya serien om knutby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback