patrik 1,5 :)



kul med snöblandat regn ute idag. tur att jag inte hann platta håret imorse.


tittade precis på patrik 1,5. vilken feelgoodfilm alltså :D
nu kommer jag sova gott tror jag. eller så kommer jag inte kunna sova alls, bara för att jag har en såndär sprudlande känsla av lycka i kroppen. det har jag filmen att tacka för. inte så mycket annat. imorgon är sista dagen på ur. sen ska jag flytta hem till jönköping igen. kul va?!
pappa kommer imorgon kväll. sen åker vi mot jönnet på söndag. han ville stanna lite i stockholm sa han. shoppa lite och gå ut och äta gott. när pappa säger så är det bara att hålla med. han sa iofs att han inte var så tät men det säger han ju jämt och ändå har vi ju hittils klarat oss trots att jag överskrider budgetar med flera miljoner per år. det kostar på att ha mig som dotter. tex så är det alltid min väsk som försvinner om vi åker iväg. köpa nytt. det är alltid jag som tar sönder saker först. köpa nytt. det är alltid jag som inte har några pengar till varken kläder, skor, alkohol eller fest. pappa fixar. det är ju tur att han finns alltså.
men jag har i gengäld lovat att köra honom till fotvården och sjukbesöken när han blir gammal. om han har en bil vill säga. för det lär jag väl aldrig ha råd med som det ser ut just nu. jag är 23 år gammal och har skulder till min far som är gigantiska. tack för den televerket. jaja. inget att hänga läpp för.

köpte även en väska idag. var ju på sjukt shoppinghumör och hittade endast en väska. kuuul. fast sen köpte jag modstrilogin på dvd också. och när jag var inne på buylando så låg ju patrik 1,5 där nyutkommen och allt så det blev ju den med. roligt värre. så har man ökat på lite i dvdbiblioteket också. bra det!

nä nu måste jag ju sova.

sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var väl oxå sjuuuukt alkoholpåverkad :P haha

2009-02-27 @ 09:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback