olivbad

jag klev precis ur ett bad. ett bad som jag kryddade med olivolja. mmm gud så len jag är. glänser gör jag också. vet egentligen inte om det är särskilt normalt att bada med olivolja men jag kände att min kropp började bli lite uttorkad och stel nu såhär under vinterhalvåret. den gråa torra vinterkylan är inget för min hud. jag skulle behöva lite frisk uppfriskande luft och inte en massa avgaser. jag tänker mig alperna eller västindien, jag tänker lottovinst och en jädra massa pengar. jag tänker inte lägenhetshyra i stockholm, minimal csn-inkomst och jag tänker inte leva på existensminimum. blääää vad tråkigt detta är. har även legat nerbäddad sen i söndags som ett annat kolli. kul värre. men imorgon är det nya tag som gäller och tillbaka till ur. fick ju trots allt ett ansvar som inslagsproducent, typ, mina sista två veckor. detta måste fullföljas!

fick ett mess av kattis. hon skulle träna. jag skulle också behöva det faktiskt. smällde för säkerhetsskull i mig lite kladdkaka häromdan och en massa godis och lite alkohol i helgen. jag menar jag kanske dör hastigt endera dan och då vill jag ju inte ha gått miste om det goda. eller? nåväl. snart flyttar jag hem och då tänkte jag att jag skulle träna ihop med kattis. min kropp behöver det. tror jag.

nu ska jag se om jag har någon bra film jag kan titta på innan jag somnar.

byyyeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback