löööön, det är lön på ingång

självklart eftersom jag inte har några pengar alls har jag ju då gått och kärat ner mig i en väska från dkny och en från the sak. självklart också lite över min prisklass. men då är ju frågan. ska man skita i att köpa något annat och satsa på en väska? det lutar ju åt att det inte blir så men jag är ju sjukt sugen. men samtidigt vill jag ju köpa skor, och kläder och andra väskor. hmm. hur ska detta gå?! typiskt alltså. det är bara för att jag inte fått pengar på så länge så jag har inte kunnat hålla shoppingsuget i schack. jaja vi får väl se efter onsdag hur det blir. känner på mig att jag kommer gå loss på stan på onsdag. usch hemska tanke. här finns det ju lite fler affärer att gå loss i också. dumt.

kattis och jag har iaf bokat in en konsert i höst/vinter. ooh yes. vi kör en favorit i repris. pink i stockholm i november. det blir najs som sjutton.

nu ska jag kolla på advokaterna. det är min före detta sambos fel att jag tittar på det. men nu är jag fast. har även fastnat i programmet familjen annorlunda. trillingarna i den familjen med fem barn verkar ju så himla gosiga. men sen samtidigt efter att ha tittat på det här programmet så har jag nästan bestämt mig för att inte skaffa några barn alls eller möjligen ett. två barn blir det endast om jag råkar få tvillingar första gången jag får barn. det finns ju en viss risk där för mig också om man ska gå efter den där härliga historien om att varannan generation får tvillingar. mormor fick ju tvillingar och sen fick min mor och hennes systrar barn och ingen av dem fick tvillingar så nu lutar det ju åt att det blir så för mig eller min syster eller någon av mina två kusiner.

nåväl. ska kolla om jag kan skärmshoppa lite nu. som att fönstershoppa fast på nätet. kanon ju. allt kan göras hemifrån nuförtiden. snajdigt värre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du har fastnat för dom programmen, du har ju inga andra kanaler att titta på haha :P



Pink pink pink. Hände det nåt galet sist vi var där? Juuust det, vihittade ju pärlstringen och var på sjuk restaurangfest när vi kom hem! Jisses..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback