jag skrattar alla livsnjutare rakt i ansiktet

hahahahaha....
eller kanske inte.
men efter att alla har lagt upp bilder på hur deras arbetsplatser ser ut och hur deras livssituation är just nu tänkte jag göra detsamma. jag har det minsann inte så dåligt jag heller. nej det ska gudarna veta. är ni beredda? här kommer det:



inledde dagen med att åka skor på parkeringen i kungens kurva.
kändes meningslöst att släpa med skidorna eller ens pulkan till den lutningen.



fortsatte dagen med att unna mig lunch på mc donalds som ligger i skidsystemet handels som det i sin tur tillhör alpkedjan vasastan. kanonfint där och rikligt med snö. ibland står liftwaffen mitt ute i backen med en ölburk på huvudet och en boomblastah på axeln. han är skojig han. tror att han eventuellt jobbar deltid som alkis också.



sedan när jag skulle gå tillbaka till jobbet trodde jag att livet inte kunde bli mycket jobbigare. en pistmaskin dundrade förbi i full fart på sveavägen och skvätte ner mig totalt och en gammal gubbe (ca 45-55 år) dundrar ner för pisten på sina snajdiga twintips. tack gud!


nu mina vänner skall här tas i beaktning att endast vissa delar av den här lilla (res)dagboken är sann. ja det dundrade ner en gubbe på twintipskidor mitt framför näsan på mig. givetvis hann jag inte ta kort men jag tog kort på backen. och backen är ju såklart inte en pist. mer offpist i innerstan. eller nåt. det brukar stå en gubbe med ölburk på huvudet och en bergsprängare på axeln och dansa men han skulle absolut aldrig få jobb som liftvakt. det är jag säker på. jag åt lunch på mc donalds och jag var på ikea i kungens kurva. det var så rolig min dag var. sen gick jag till jobbet och tittade på film. narnia och little britain. det var mys.

Kommentarer
Postat av: malin.strengberg.com

Hahahhaah, kom hit istället ;)

2009-02-24 @ 19:57:45
Postat av: Anonym

Det var bara lite hämnd från min sida för tunnelbanebakiset!!! Haha

Postat av: Anonym

Jag kom förresten på den ultimata hämnden för tunnelbanan. När du, inne på Tyrols toalett, står och drar hål i dina strumpbyxor och ska förklara detta! Haha. Tur för dig att jag inte fattar youtube :P

2009-02-26 @ 23:03:03
URL: http://katriine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback