helgen helgen vart tog du vägen?



hallå tjockisar. eller va det jag som behövde banta? jaja. orka. helgen försvann ju lika fort som godiset i min godispåse. jättesnabbt! idag var det måndag och det var bara att pallra sig upp. lite segt måste jag säga. speciellt eftersom jag drömt en mardröm och vaknat av ett mess från en kille som jag börjar fundera på om han är psyko. jag vet inte men det är något skumt där. gick upp och kollade så att dörren var låst och haspad och sedan messade jag och väckte kattis. lika bra det så att hon har koll på mig om det händer nåt. haha.

i fredags var det glöggfest på lappis och det var väldans trevligt. då hade jag på mig outfiten som ni kan skåda ovan. bekväm och bra. i lördags satt vi lite folk här och åt tacos och skojade. det var också mkt trevligt. sen gick de andra ut och då gick jag och la mig. jag börjar bli alldeles för gammal!

nu ska jag däremot titta på halv åtta hos mig. tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Kitty

jag vill oxå ha den där klänningen juuuuu! den är så schnygg!

2009-02-09 @ 20:25:07
Postat av: Cathrine

A snygg du är. Hoppas du trivs i Stockholmia. Kram

2009-02-10 @ 00:13:33
Postat av: Anonym

Det är bara tillfällit polarn! Sen ska jag ha svartvita bilder tänkte jag..

Nu är det CSI, synd för mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback