vad gör man en fredagkväll/natt?

 

man kan ju alltid välja att inte följa med sina vänner ut?!

eller så kan man ligga i sängen och kolla streamade tv-serier. ganska bra val.

man kan också gå på konsert tidigare på kvällen. bra val av oss!

TAKIDA. måste skriva det stort. för jag vet att vissa i min närhet vill att bandet läggs ner. det vill inte jag.

imorgon blir det jobb i djuraffären igen. skoj! håller fortfarande på att vänja mig vid insekterna. helt säker på att det inte skulle va några problem med att ta i dem. men om det ändå är någon annan där som kan göra det så får de göra det. dessutom går det mycket snabbare när någon annan än jag gör det :) reptilerna gillar jag nu. kaninerna och hamstrarna har jag alltid gillat. de har mjuk päls och ser inte alls läskiga ut. de frysta råttorna och mössen däremot tycker jag är riktigt äckligt. men vad ska man göra. folk har ju ormar som måste matas. fiskarna slår jag bara in. så att de inte fryser i vinterkylan. behöver inte ens ta i dem. fast dem har jag inget problem med egentligen så dem skulle jag kunna ta i. jag har även lärt mig hur man graverar dogtags idag. så nu kan ni komma in och handla såna av mig så gör jag en fin gravyr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback