sorry, jag har legat på latsidan

egentligen är väl alla mina sidor av kroppen latsidor? åtminstonde ligger jag ju i sängen hela dagarna och då måste jag ju vända på mig för annars får jag liggsår.
vad jag nu skulle visa er var mitt lussebullsbak. lovade väl det tror jag. mycket vackert. skåda själva!

 

svängde förbi robin och foxy med en påse lussekatter och en påse julkola innan jag drog vidare till desperate-kvällen hos lina igår. att döma av messet jag fick av skrutten senare på natten verkade det som om han hade smällt i sig allihopa ungefär. haha. nu ska jag göra sånt där viktigt som man gör när man inte har så mycket annat att göra. typ måla naglarna, lägga ansiktsmask och sånt.

 

hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback