och tradigare blir det

allt är så tradigt, hela tiden tradigt.
men imorgon ska jag i alla fall på en lite kurs/introduktion. det blir nog skoj tror jag.
ikväll blir det myspys. det ryktas att sara har bakat, det vill man ju inte missa ;)

men först slutföra mina uppgifter för dagen;

[x] hjälpa mormor
[x] hjälpa mamma
[x] se över försäkringen
[x] posta brev
[x] ringa mitt gamla jobb och kolla av lite
[x] lämna tillbaka felköpta varor
[ ] kolla efter ny näsring (gjorde det men hon hade ingen bra, så denna punkten får vara kvar)
[ ] panta
[ ] växla in överfull spargris
[ ] eventuellt sola om ekonomin tillåter och tid finns

ändå bara två grejer kvar att göra, helt okej måste jag säga. eventuellt en tredje då men det är inte så jätteakut egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback