nu så

 

kände att det var dags för en bild nu. nya hårfärgen kan skådas. (det skiljer sig inte så mycket från alla andra gånger jag varit blond?!) man kan även se mitt bländande leende och mörkret utanför mitt fönster. kul ju! alla kan ju inte vara perfekta? meeen. idag har jag myst med kattis. paradise hotel och parceremoni. ja men alltså jag vet. jag tittar verkligen på det programmet. men vad ska man göra liksom?!

imorgon blir det jobb. tänkte även bjuda på en skojig bild imorgon eftersom det är fredag då! fredagen blir nog iofs lugn och skön. jobb både lördag och söndag. jaa jag vet helt sjukt. jag jobbar hela helgen! pengar pengar pengar. alltid pengar. kul jul. nu ska jag baka. japp det är helt sant. det är inte för sent att börja baka halv ett på natten.

 

hej då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback