julmust + lussekatter = promenad

jag åt lusekatter och drack julmust innan. det är ju så gott! speciellt i kombination. så därför var jag tvungen att gå ut och gå. passade på att ta en bild när jag ändå var ute. det är så fint när det är helt mörkt och stan endast är upplyst av gatulampor och ljus från husen. ser lite ut som en sagostad. eller kanske inte. järabacken längst bort i bild är snart täckt av snö. jag lämnade mina skidor i sälen? bra där.



imorgon blir det morgonpromenad med helen (som finally är back in town) och sedan jobb. nu väntar sängen och duntäcket. har redan dunskorna/sovskorna på mig. jag har lärt mig av en viss känd person att man ska sova med såna på fötterna när det är kallt ute. haha. roligt. för jag har aldrig frusit innan. nu fryser jag jämt. därför tog jag emot tipset och sover med sovskorna på. sovskor, vilket konstigt ord. god natt.

Kommentarer
Postat av: Katrine

är det jag som är kändisen? för voila! vem har alltid sovit med strumpor, jo jag! haha

2009-12-22 @ 00:03:32
Postat av: Anonym

karlsson karlsson. strumpor är inte sovskor. sovskor är skor av dun som man har för att bli riktigt varm. det var faktiskt en annan carlsson som gav mig det tipset. om du förstår vad jag menar ;)

2009-12-22 @ 00:49:59
Postat av: Anonym

en annan carlsson? jag har mina aningar.......

2009-12-22 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback