ja så var iaf nästan allt uträttat

jag gick min morgonpromenad. med glädje då jag vaknade upp och såg att allt var täckt av snö! jag älskar det. så jag drog på mig mina varmaste stövlar, två par långkalsonger och en fleecetröja och gick en sväng. väldigt skönt. sedan gick jag iofs hem och tvättade en maskin handdukar och tyckte att jag förtjänade att ligga i soffan och titta på de sista avsnitten av o.c. skjutsade mormor och hennes väninnor till vaccinationen. uträttade ett ärende. nu är verkligen alla julklappar inhandlade! hämtade mormor med vänninor. skjutsade hem damerna och inväntade samtal från jossan. promenaden blev inställd. det blev istället en riktig svullarkväll med bridget jones på tv. iofs väldigt mysigt så ja då kan ju promenaden hoppas över. men imorgon blir det promenad ner till åsa och sedan en promenad med emma i snön.

nu ska jag faktiskt lägga mig på spikmattan och lyssna på enya. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback