fy fan vad vi är bra!

ja jag säger då det. imorgon är det nyårsafton och allt är fixat. nästan. i vårat gäng ingår en jädra massa framåt och drivkraftiga damer. hellan och jag har fixat som aldrig förr. åsa, lina, sara och jag gav ju oss på ett försök till planering då ingen annan tog tag i det men sen när planeringen var gjord så protesterade ju de flesta. whatever! nu är det iaf fixat och klart. dukningshitler aka my ska ta med måttbandet så att tallrikar och glas står perfekt i symbios med besticken. fy fan vad fint!

nu har jag proppat i mig tacos. det var inte bra. ska strax bege mig till gymmet. jaa jag vet. skulle visst gjort det imorse. men det var så varmt och skönt under täcket. tacka voddler för min något sena uppstigning.

 

jag bjuder på denna för imorgon är det party :) men först ett medelpass (huga mig, har inte tränat pass på flera år) på friskis på morgonen och sen baka efterrätt med åsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback