drömtydare någon?

jag drömmer alltid så himla konstiga drömmar. inatt var det verkligen jättekonstigt. känns verkligen som att min konstiga lilla hjärna bara hittar på lite historier som den sen spelar upp för mig. det är aldrig några drömmar som kan vara av betydelse känns det som. inatt drömde jag att jag och helen var ute och åkte båt. växthuseffekten hade gjort så att hela jönköping var som venedig så man var tvungen att åka båt för att ta sig någonstans. de enda ställena som var torra var höjderna i stan bymarken, skänkeberg, dalvik osv. helen ville att vi skulle åka till en torr plats och laga mat så då gjorde vi det. så hon satte igång och gjorde pannkakssmet och sedan när hon skulle steka pannkakorna hällde hon det direkt på asfalten. växthuseffekten hade nämligen värmt upp jorden till en sådan värme att man kunde göra pannkakorna direkt på asfalten. sen vaknade jag. vad betyder detta liksom? att jag inte ska äta pannkakor ihop med hellan eller att jag bara är lite knasig. heeelt lustigt. nu ska jag duscha iaf. så normal är jag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback