done, done and done

[x] hjälpa mormor
[x] hjälpa mamma
[x] se över försäkringen
[x] posta brev
[x] ringa mitt gamla jobb och kolla av lite
[x] lämna tillbaka felköpta varor
[x] kolla efter ny näsring (gjorde det men hon hade ingen bra, så denna punkten får vara kvar)
[x] panta
[x] växla in överfull spargris
[x] eventuellt sola om ekonomin tillåter och tid finns

fy fan vad bra, och då har jag jobbat mellan 14 - 18 också.
ny näsring blev det, silver. från början hade jag svart eftersom jag tänkte att då kan jag hade både guld och silversmycken. men alltså vem försökte jag lura? jag har ju bara silversmycken. (piercingen såg ni ju på förra bilden)
växlade spargrisen, 270 spänn. fattigt värre. men nu kan jag börja fylla den igen iaf. då vet vi det att när den är full av enkronor är det 270 riksdaler i den.
sola blir det nu. sedan hämta mamma som har varit på bio.
trevligt trevligt.

jo just det förresten, jobbade ju första dagen på mitt nya jobb idag. jätteskoj!

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback