dead until dark

fast ändå inte. men på nätterna, när man borde sova då alla andra normala människor sover, då är jag vaken! lustigt va. fast sen går jag upp klockan sju halv åtta på morgonen i alla fall. det är konstigt. till exempel idag var jag på gymmet vid tio över åtta eftersom jag skulle träffa lina och träna bort julgodiset. och då mina damer och herrar är jag ju nästintill arbetslös och är ledig måndag - torsdag. alltså summa summarum kan jag ju sova hur länge jag vill. men nää. men ändå fastnar jag ju vid datorn till sent in på natten. utan någon som helst lust att sova. det finns så mycket roligt att hitta på. som igår natt när jag först surfade runt på en massa konstiga sidor och sedan hittade den här alldeles förträffliga sidan där man kan ta kort som i en fotoautomat. men blev jag trött av det? svar nej. tittade på en film och surfade lite till för säkerhets skull liksom. men ikväll kommer jag att somna gott. har ju trots allt bakat hela dagen. det tar på krafterna! ska visa er bilder sen. ska bara tanka in dem först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback