skön måndag och tisdag



har haft en skön vecka än så länge. misstänker att detta kommer att ändras då jag ska jobba onsdag - söndag. kul kul. men vad ska man göra. man måste ju ha pengar. väldigt onödigt tycker jag. men även jag vet ju att det är så världen ser ut och att det är ett måste. om man nu inte skulle ta och gifta sig rikt då. kanske gifta sig rikt och flytta utomlands?! nej vad svamlar jag om nu. jag tänker inte surfa på någon annans våg! bra kvinna reder sig själv!
tog en morgonpromenad med helen både igår och idag. det behövdes. la även upp bildbevis på mig iförd träningskläder då jag insåg att ingen skulle tro på det annars.

nähä nähä. ta tag i livet? ääh. åker med morsan till a6 och fixar en mobil till henne istället. mycket trevligare. ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback