kristallen 2009 & nytt jobb

jaha då var man alltså tillbaka i sthlm. hann inte mer än hem förra helgen förrän det var dags att åka upp igen. men inte hänger man läpp för det! oh nej. jarowskij är min nya arbetsplats och såhär långt trivs jag som fisken i vattnet!

nu tittar jag på kristallen och jag hoppade precis upp ur soffan och skrek "JA!" och klappade händer. carina berg fick priset för årets kvinnliga programledare. hur fint du vill. sara sjöström var ju bara för fin när hon skulle dela ut pris, snacka om rätt forum för att ansöka om praktikplats. haha. nu har de berättat om vilka tv-personligheter som avlidit och då dyker anna ternheim upp på scen, som om det inte kunde bli deppigare liksom. blääääää.

nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och titta vidare, årets program ska koras. vi får ju nästan hoppas att let's dance vinner så att david hellenius kan få le lite för en gångs skull ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback