I'm feeling younger, it's better than wiser



denna urhäftiga damen får inspirera mig idag. jag känner att egentligen är inspirationen verkligen inte på topp. men man måste ju försöka. kan ju inte sitta här och tycka synd om mig själv. även om det skulle vara jävligt smidigt, skönt och framförallt det lättaste att göra. men icke! tre jobbdagar kvar sen är jag ledig och på fredag åker vi till stockholm. där väntar shopping och en och annan drink hoppas jag. synd om mig!

nä men det var väl ungefär det jag hade att säga. har ju jobbat hela helgen så det har väl inte hänt jättemycket. var med helena och hellan på förfest igår. det var ju iaf trevligt att komma ut lite. känner mig som en instängd psykpatient eller liknande. mysigt.

promenad hägrar. måste måste måste. ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback