en riktig biosommar må jag säga

mös i biomörkret med jossan och gurra igår. public enemies var det som visades. bra film skulle jag vilja säga! dock inte alla i sällskapet som höll med. men vad gör väl det. johnny depp är ju alltid johnny depp också.

inspirationen har väl inte varit på topp det senaste. men har ändå försökt att ta mig i kragen och iaf komma upp till jobbet. tog en shoppingtur till göteborg med familjen också. men det var inte mycket att hurra över. hittade bara en oversizad tröja på monki och en topp/tunika på weekday. nåväl. får väl hoppas på bättre lycka när det bär av mot stockholm om några veckor.

nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det jobb för hela slanten. känns som jag inte gör annat än att jobba. gör jag det?! på lördag är jag ledig så det skulle va fint med lite fest på fredag! mm. vi får väl se hur det blir med det.


guuud vilket totalt oinspirerat inlägg. kul för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback