vilken tråkdag

jag har verkligen en riktigt tråkdag idag. går runt här hemma och ser ut som en annan white trash trailerpark mom. usch och fy. därför tänkte jag berätta lite om helgen. kattis kommer förmodligen inte att gilla detta men hon får hata mig lite då.

vi inledde fredagen med att vela om vi skulle dricka öl till hockeyn eller inte. eftersom vi skulle upp och åka iväg klockan sju på lördagen. men efter många om och men besökte vi systemet och ihandlade god öl till matchen och en massa dricka till lördagen. vi begav oss hem till en jobbarkompis och kollade på matchen och efter det blev det guitar hero och lite mer öl. självklart kunde vi inte motstå frestelsen utan gick ut.

halv sju ringer kattis till mig och svär. det var bara att kasta på sig kläderna och invänta hennes familj. halv tio var vi framme i ullared efter att en ekorre fått sätta livet till. han blev mos under en viss mercedes. efter att ha gått igenom avdelningarna på gekås flera ggr och botaniserat ordentligt inne på sexshopen somnade vi i solen på en trottoar. härligt bakis och trötta. en timma efter stängning kommer kattis systrar och mamma ut från affären och då skulle allt packas in i bilen. haha. jo tjena. det var precis så att vi fick med oss allt hem. men allt går om man vill.



köpte två fina soffkuddar i alla fall


sen var det bara hem och slänga på sig nya kläder och fräsha upp sig lite. jag spelade lite drinkinggames med småflickorna här hemma och sedan begav jag mig till kattis för att sedan vandra vidare till hennes storasyster och hennes vänner. iväg till o'learys och dansa och härja och sedan härligt glada i hatten vandrade vi hemåt vid halv tre tiden nån gång. som de äkta alkoholister vi är gick vi med vinaren i handen och ringde massa lustiga samtal och skickade alltför många sms. varför finns det fortfarande inte alkolås på mobilen?!

det roligaste samtalet under kvällen var nog ändå när vi låg i en hög i kattis hall och hon ringer eniro för att fråga efter nummret till slap-david. stackarn som svarade i telefon förstod ingenting och blev istället utfrågad om var han kom ifrån och ombedd att prata med dialekt. efter ett tag tröttnade han och bad oss att googla kolmårdstroll.

efter detta somnade vi gott i soffan och vaknade alldeles för sent på söndagen. förflyttade oss till min soffa och somnade in lagom till tredje perioden av hv-matchen. jo men vi är riktiga supporters.
skit samma egentligen. kul hade vi ju och kattis syster lämnade oss fulla som få i stan för att åka mot huskvarna med bilen full av pojkar. livet är orättvist, haha.

nu ska jag fortsätta med min dokumentär som går åt helvete. kul ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Egentligen blev jag lite arg redan från början när jag läste att jag förmodligen skulle bli arg, men sen skrattade jag mig igenom hela inlägget haha. Jag hade glömt den stackars ekorren!

Postat av: Anonym

Du får gärna förklara för mig vad jag gjorde på bilden oxå haha. Not :P

2009-04-06 @ 17:40:34
URL: http://katriine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback