träna, (plugga), hockey, sova, träna, (plugga), sova

plugga står numera inom parentes eftersom jag har insett att jag faktiskt inte alls är bra på det. verkligen inte. stavas det så förresten? parentes. låter ju väldigt konstigt. ser ännu konstigare ut. jaja. gud vad jag är bra på att komma in på sidospår, min hjärna spretar ju som en annan julgran.
pluggandet la jag lite åt sidan för tillfället, inväntar svar från tre personer som jag skulle vilja intervjua men som inte har hört av sig än. suck.
men jag har i alla fall tränat nu. jag har även målat tånaglarna och jag tänkte kanske också raka benen om jag orkar. men vem fan bryr sig egentligen när vädret inte tillåter bara ben. hmm. jag ska nog ändå duscha nu så att jag är fräsch lagom till kvällen.
hyfsat effektiv dag ändå tycker jag, målade tånaglarna, tränade, åt lunch från pastabageriet, skickade ännu lite mer mail, bloggade om helt onödiga saker, la ut en sjukt snygg bild på min syster. hahahaha. hon kommer hata mig nu. men ja det får det vara värt för jag hittade dessa snygga bilder på henne i min dator, som hon förövrigt själv har tagit.

ciao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

olala. Man kan inte få denna puddings nummer? Vilken tiopoängare!

2009-04-07 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback