tisdag, en vecka kvar

idag är det tisdag, deadline är om en vecka och ja vad ska man säga. jag har ju haft ångest från och till. det enda jag inte haft är dödsångest. den kommer inte idag heller. men jag tror att det kommer dröja till och med fredag innan jag behöver lägga upp fler sådana här bilder i alla fall så håll till godo.





idag var en bra dag. körde vilse på väg hem till konstnären i gbg. men vi hittade fram tillslut. väl framme tyckte jag att hon bodde väldigt fint faktiskt. så skulle jag kunna tänka mig att bo. i alla fall en kortare period. sen skulle jag nog i och för sig få panik för jag vill hänga mina kläder så att jag kan bläddra mellan dem och välja ut noggrant exakt vad jag känner för just för dagen. åkte in till stan efter besöket och käkade lunch och begav mig sedan till haga för att göra en intervju. den gick mycket bra och det var väldigt trevligt. mycket skönt att ha den avklarad alltså. sen åkte jag hem direkt och hade livekonsert med rolling stones i bilen. efter ett tag tröttnade jag och ringde till yrvädret och berättade dåliga skämt. han tyckte ju dock inte att de var så roliga som jag tyckte men ändå. jag tycker nog ändå att om man ska åka till polen så borde man veta hur man ser att en bil är från polen; på lacken! hahahahaha. ja men jorå så atte.

sova nu kanske?
imorgon åker lösa shorts och mysmunkjackan på.
redigering och filmning av klippbilder står på schemat!
våga vägra bildtorsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback